سفارش تبلیغ
صبا ویژن

http://badbadak.ParsiBlog.com
 

سلاااااااااااااااااااااااااااااااااااام!

خیلی خوشحالم که دوباره اومدم تا هم حال و احوالی از شما بپرسم و هم حال و احوالی از خودم بهتون بدم.

البته قبلش بهتون خبر بدم که خورشید چند روزیست که با ما خیلی احساس رفاقت می کند و هی مجلس دوستیمان را گرم و گرم تر می کند! آن قدر که ما را از دوستی با خودش دارد پشیمان می کند! ( همینه دیگه، میگن به بعضی ها نباید خیلی راه رفاقت بدی ، ما گوش نمی کنیم!)

راستی ماه رمضون هم سیزده روزش تموم شد و امروز توی روز چهاردهمشیم. با اینکه من چند لحظه قبل از افطار از گرسنگی قیافم این جوری میشه ، اما باز هم ماه رمضون رو خیلی دوست دارم! ( خوب این که دلیل نمی شه من ماه رمضون رو دوست نداشته باشم) توی روزش هم با اجازه تون تا بعدازظهر دل از رختخوابم   نمی کشم! نمی دونید که چقدر به هم وابسته شدیم!!!!!!!!

راستی شما از خودتون نگفتید! چه خبر ؟ توی ماه رمضون چی کارا می کنید؟

من که توی ماه رمضون خیلی به یادتونم . شما هم من رو فراموش نکنید ها.

* قالب جدیدم رو دیدید ؟ گفتم تابستون و بستنی خوردن می چسبه( حتی اگه شبش باشه !) این قالب رو گذاشتم. اصلا اسم تابستون هم میاد آدم یاد بستنی می افته ، مگه نه ؟!

خیلی دوستتون دارم . ممنون به قاصدک سر میزنید.

 

 


[ جمعه 91/5/13 ] [ 3:57 صبح ] [ --- ] [ نظرات () ]
.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

من در چهاردهمین روز از ماه شهریور سال 1376 در شب پا به این جهان عجیب گذاشتم و بنابرخواسته ی والدینم نام مرا طیبه گذاشتند. دوستان عزیز، لطفا به مطالب این وبلاگ دست نزنید مگر بااجازه ی بنده. حتی شما دوست عزیز آره خود شما. وخواهشمندم با رعایت کردن این مورد از هدر رفتن بنزین دوستان پلیس جلوگیری فرمایید . متشکرم.
موضوعات وب
آرشیو مطالب
امکانات وب
دریافت کد شکل ایکون



بازدید امروز: 4
بازدید دیروز: 2
کل بازدیدها: 59900