سفارش تبلیغ
صبا ویژن

http://badbadak.ParsiBlog.com
 

من و ساعت

ساعت را نمی دانم، اما من از گوش کردن به یک ریتم آهنگ حوصله ام سر می رود.

ساعت را نمی دانم،اما من یکنواخت شدن زندگی ام را دوست ندارم.

ساعت را نمی دانم، اما من بی حرکت در جایی بودن را دوست ندارم.

ساعت را نمی دانم، اما من از تکرار همه ی لحظاتم احساس خوبی ندارم.

ساعت را نمی دانم، اما من از پرسیدن سوال های تکراری درباره ی خودم خوشم نمی آید.

ساعت را نمی دانم، اما من همیشه دوست داشتم؛ برای آمدن لحظه هایم گاهی اوقات لحظه شماری کنم.


[ جمعه 91/5/6 ] [ 3:49 صبح ] [ --- ] [ نظرات () ]
.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

من در چهاردهمین روز از ماه شهریور سال 1376 در شب پا به این جهان عجیب گذاشتم و بنابرخواسته ی والدینم نام مرا طیبه گذاشتند. دوستان عزیز، لطفا به مطالب این وبلاگ دست نزنید مگر بااجازه ی بنده. حتی شما دوست عزیز آره خود شما. وخواهشمندم با رعایت کردن این مورد از هدر رفتن بنزین دوستان پلیس جلوگیری فرمایید . متشکرم.
موضوعات وب
آرشیو مطالب
امکانات وب
دریافت کد شکل ایکون



بازدید امروز: 1
بازدید دیروز: 16
کل بازدیدها: 59922