سفارش تبلیغ
صبا ویژن

http://badbadak.ParsiBlog.com
 

 

سلااااااااااااااااام !

دیدید چی شد ؟ نه، نگران نشید ، اتفاق بدی نیفتاده . بلکه اتفاقی بسیار خوب هم افتاده!!!!!

آخه ورزشکاران ایرانی در سی امین المپیک ، یعنی المپیک لندن2012 ، گلی کاشتند عالیییی!!!! به به! پس چرا معطلید ، دست بزنید به افتخارشون .

البته نباید این را فراموش کرد که مربی های این ورزشکاران هم زحمت زیادی کشیدند . خدا قوت . پس به افتخار این مربیان هم بزن دست قشنگرو.

خلاصه ورزشکاران ما ، 12 مدال در این دوره المپیک کسب کردند. هیپ هیپ هوراااااااااااااا.

که من از همین جا به همشون و به شما و به خودم تبریک می گم .

نمی دونید که من، چقدر موقع مسابقات ورزشکارانمون جیغ و داد و هورا ودست میزدم و... ، خلاصه خیالاتی می شدم و فکر می کردم در لندن و در استادیوم مسابقه ی آن ها هستم و هی داد میزدم و می گفتم : برو دیگه ، نترس ، تو میتونی و... ! خلاصه کلی بهشون روحیه می دادم !

چیه! چرا این جوری نگام می کنید؟!!!! خوب هیجان زیادی داشتم !!!! باید خالی می شد دیگه!!!!!!

می گم ها راستشو بخواید ، ما کلی هم ورزشکار داشتیم که حقشون طلا بود!!!

خیلی را هم داشتیم که حقشون لااقل مدالی بود، اما ....

پس به افتخار این ها هم بزن دست قشنگرو!!!!!!

امضا : قاصدک لیدر ، دستیار فرضی ، افتخاری مربیان ورزشکاران ایران !!!!!!


[ دوشنبه 91/5/23 ] [ 7:54 عصر ] [ --- ] [ نظرات () ]
.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

من در چهاردهمین روز از ماه شهریور سال 1376 در شب پا به این جهان عجیب گذاشتم و بنابرخواسته ی والدینم نام مرا طیبه گذاشتند. دوستان عزیز، لطفا به مطالب این وبلاگ دست نزنید مگر بااجازه ی بنده. حتی شما دوست عزیز آره خود شما. وخواهشمندم با رعایت کردن این مورد از هدر رفتن بنزین دوستان پلیس جلوگیری فرمایید . متشکرم.
موضوعات وب
آرشیو مطالب
امکانات وب
دریافت کد شکل ایکون



بازدید امروز: 2
بازدید دیروز: 10
کل بازدیدها: 59707