سفارش تبلیغ
صبا ویژن

http://badbadak.ParsiBlog.com
 

سلااااااااااااااام!

وااااااااااااای که چه‌قدر دلم براتون تنگ شده بودBegging

ببخشید این‌قدر دیر اومدمFor You، آخه این‌قدر کار دارم که نمی‌دونم اول از کجا شروع کنم

درس‌ها امسال خیلی سنگین‌تر شده و معلم ها هم خیلی دقیق تر سوال طرح می‌کنن.Reading a Book

بین خودمون باشه، چند روزی هم خیلی ناراحت بودم و کمی هم افسرده شده بودم، آخه نمره ‌هام به خوبی پارسال نمی‌شد. اما الان خیلی بهترم.

* این چند وقته ، خیلی به بچه‌های اول ابتدایی حسودیم میشه.

* به صورت مصور، چند تا از رابطه‌های خودم رو با درس‌های مختلف براتون میذارم:

رابطه‌ی من و درس زیست:

رابطه‌ی من و درس فیزیک:

رابطه‌ی من و درس شیمی:

رابطه‌ی من درس ریاضی:

رابطه‌ی من و درس جغرافی:

رابطه من و درس هندسه:

رابطه من و درس ادبیات ( مخصوصا معنی شعر):


[ جمعه 91/8/12 ] [ 1:28 عصر ] [ --- ] [ نظرات () ]
.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

من در چهاردهمین روز از ماه شهریور سال 1376 در شب پا به این جهان عجیب گذاشتم و بنابرخواسته ی والدینم نام مرا طیبه گذاشتند. دوستان عزیز، لطفا به مطالب این وبلاگ دست نزنید مگر بااجازه ی بنده. حتی شما دوست عزیز آره خود شما. وخواهشمندم با رعایت کردن این مورد از هدر رفتن بنزین دوستان پلیس جلوگیری فرمایید . متشکرم.
موضوعات وب
آرشیو مطالب
امکانات وب
دریافت کد شکل ایکون



بازدید امروز: 7
بازدید دیروز: 8
کل بازدیدها: 59702