سفارش تبلیغ
صبا ویژن

http://badbadak.ParsiBlog.com
 

 

                آلبوم عکس یک نابغه

آلبوم عکسش رو آورده تا به من نشون بده ؛ در کمد رو که باز میکنه 30 تا آلبوم میریزه بیرون . میخنده و میگه : البته این تا 7 سال پیش ، بقیه اش تویCD. با  لحنی تأسف بار و بغضی در گلویش می گه : که نمی دونم الان کجاست! تو دلم میگم خدا خیرش بده کسی رو که CD رو کشف کرد وگرنه من بدبخت مجبور بودم تمام این روز را با خود ایشان و عکس های خارق العاده ی ایشان تقسیم کنم!!!خسته کننده

آلبومشو که باز می کنه ، با عکسی که در روز اول تولدش در رختخواب  ازش انداخته اند ، شروع میشه و عکس بعدی زمانی است که طبق گفته ی خودش ، که از مادرش پرسیده ، اولین حرکت چرخشی او است که بنابر دقیقه ای که زیر عکس نوشته شده ، دو دقیقه بعد از عکس قبلی است ؛ عکس های بعدی هم طبق قانون به توان رساندن عدد 2 ، 4 دقیقه ی بعد ، 8 دقیقه بعد ، 16 دقیقه بعد ، 32 دقیقه بعد ، 1 ساعت و4 دقیقه ی بعد ، 2 ساعت و 8 دقیقه ی بعد و ... .

آه خدای من باید فکر کرد، با یک حساب سر انگشتی ، به این نتیجه رسیدم که اگر دوست عزیزی CD را کشف نمی کرد ، من مجبور بودم فردا را هم با ایشان بگذرانم !

بعد از 5 ساعت و 48 دقیقه و 26 ثانیه ، بهش گفتم : عکسات خیلی قشنگه ؛ حالا میخوای بقیه اش باشه برای یه روز دیگه و از خودت بگی ؟

و بعد از اتمام حرفم خمیازه ای که 2 ساعت بود نگهش داشته بودم ، راه خروج پیدا کرد .خوابم گرفت

با چشمانی گرد گیج شدمسرش را از آلبوم بالا می آورد و میگوید : خسته شدی ؟

خنده ای مصنوعی زدم و گفتم : میخواستم اگر حرفی داری بگویی تا وقتی که من رفتم ، آه نکشی که چرا حرف مهمی که میخواستم بگویم را یادم رفت !

می گه : خیالت راحت ، حرفی ندارم و دوباره میره سراغ آلبوم و عکس بعدی را می آورد.

نمی دانم که چرا والدین ایشان فکر کردند کودکشان تنها کودکی است که میتواند انگشتش را بالا بگیرد و یا کودکشان فقط می تواند چشم هایش را ببندد و راه رود و بعد بیافتد زمین وبزند زیر گریه و یا حتی گاهی اوقات احساس کردم والدین ایشان فکر کرده اند  که کودکشان از روز های اول زندگی اش ژیمناستیک کار می کند ، زیرا عکس های این یکی آلبوم دیگر طبق قانون به توان رساندن عدد 2 پیش نرفته بلکه طبق هیچ قانونی پیش نرفته و عکس های این آلبوم را دقیقه ای گرفته اند که شامل عکس کودک در حالی که شصت پایش را گرفته ، در حالی که پایش را بالا آورده ، البته به خدمت دوستان عرض کنم تنها کمی پایش از سطح زمین فاصله دارد ، و از این قبیل عکس های تکراری و مسخره که فقط برای والدین و کودک نابغه شان لذت بخش است!مشکوکم

من که سرنوشت این طور برایم خواست که روزم را با عکس هایی از کودک نابغه ی این خانواده بگذرانم ؛ اما شما که راه فرار دارید زودتر بروید که اگر شما را هم ببیند ، مجبوریم از اول عکس ها را ببینیم!!!.


[ چهارشنبه 91/4/7 ] [ 4:24 عصر ] [ --- ] [ نظرات () ]
.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

من در چهاردهمین روز از ماه شهریور سال 1376 در شب پا به این جهان عجیب گذاشتم و بنابرخواسته ی والدینم نام مرا طیبه گذاشتند. دوستان عزیز، لطفا به مطالب این وبلاگ دست نزنید مگر بااجازه ی بنده. حتی شما دوست عزیز آره خود شما. وخواهشمندم با رعایت کردن این مورد از هدر رفتن بنزین دوستان پلیس جلوگیری فرمایید . متشکرم.
موضوعات وب
آرشیو مطالب
امکانات وب
دریافت کد شکل ایکون



بازدید امروز: 8
بازدید دیروز: 17
کل بازدیدها: 60016